Custom Search

Welcome!

Welcome to my blog!

Sunday, February 12, 2012

Polar Plunge Editorial


ذهبت أمس على قطبي يغرق في برانديوين. كان مرح.
The pirates that won 1st place.
أنا يرتدون زي ما يصل في 1968 باعتباره الحزامون الثلج السلطانية بطل (على الرغم من أنني كان على بلدي كلاي ماتيوس جيرسي)، ولكن لم تفز في المسابقة زي. فازت امرأة دربي بكرة الناس يرتدون ملابس مثل القراصنة فاز 1 مكان، 2 وربات البيوت الحقيقية للبراندي فاز 3. أنا شخصيا أحب الرجال يرتدون ملابس مثل ربات البيوت ريال لبراندي. وكان زي على نحو أكثر إبداعا من القراصنة.
ورأيت واحدا من أساتذة من جامعة ويست تشيستر. تحدثنا قليلا قبل أن يغرق ومسابقة الزي. :) لقد التقيت بالعديد من الناس باردة جديدة، لقد تحدثت الى الرجل يرتدون باعتبارها من الفايكنك أولاف سانت (كان هناك في العام الماضي) وزوجته التقطت بعض الصور جيدة لي. ثم التقى كنت طالبا في المدرسة الثانوية من مدرسة بايارد روستين ارتفاع يرتدون باعتبارها سمك القرش. وكان زيه رهيبة، في رأيي.
Dr. Hertel and I.
وكنت عندما جاء الوقت ليغرق، في الجزء الخلفي. أنا جعلت من منتصف الطريق في جميع أنحاء براندي. الماء صدمة لي قليلا، وأنا لا تريد أن تذهب أبعد من ذلك، لأنني لا أريد أن أخوض في صدمة. أنا جعلت من يصل إلى كتفي. وكانت قدمي ويدي خدر. لكن على الرغم من أن استمتعت القفزة، ولعب في الماء قليلا. لا استطيع الانتظار للقيام بذلك مرة أخرى في العام المقبل!







Yesterday I went to a polar plunge in Brandywine. It was fun.
Shark boy and I. :)

I dressed up as a1968 Packers Ice Bowl champion (although I was in my Clay Matthews Jersey), but did not win in the costume contest. The  people dressed like pirates won 1st place, Roller Derby woman won 2nd, and the Real Housewives of Brandywine  won 3rd. Personally, I loved the men dressed like the Real Housewives of Brandywine. The costume was more creative than the pirates.I saw one of the professors from the University of the West Chester. We talked a little before the plunge and costume contest. :) I met many cool new people, I have spoken to the man dressed as a Viking St. Olaf (he was there last year) and his wife took some good pictures for me. Then I met a student from Bayard Rustin high school dressed as a shark. The costume was cool, in my opinion.
Me and the Plungers (though you can't see me)

When it was time for the plunge,  I made it halfway across the Brandywine. The water shocked me a bit and I did not want to go further. I made it up to my shoulders. And my feet and my hands were numb. But despite that fact,I enjoyed the jump and I played in the water a little bit. I cannot wait to do it again next year!















3 comments:

  1. Eek, it reads so wretched! Why do you do it?

    ReplyDelete
  2. It's either writes white on white, so I try to match it the best I can.

    ReplyDelete